En gratis app för Android, av easyemployer.

Letar du efter ett verktyg som kan göra din arbetskraftshantering enklare och bekvämare för ditt företag och dina anställda? Den här applikationen är den perfekta lösningen för dina behov.

Med den här appen kan dina anställda se och komma åt sina scheman, när du arbetar härnäst. Du kan enkelt registrera dina anställdas arbetstider. Dina anställda kan klocka in och ut sina skift och de kan ta betald och obetald paus. Den tillåter dem också att kommunicera med chefer, hålla dem uppkopplade och ta emot instruktioner från sin chef.

easyemployer är utformat för att hjälpa företag att hantera schema, tillgänglighet, tid och närvaro, tidrapporter, ledighet, tolkning av förmåner och till och med löner i realtid.

 0/5

Appspecifikationer

  • Licens

    Gratis

  • Version

    2.5.5

  • Senaste uppdatering

  • Plattform

    Android

  • OS

    Android 13.0

  • Språk

    Engelska

  • Utvecklare

  • Nedladdningsalternativ

    Google Play


Program tillgängligt på andra språk



Användarrecensioner om easyemployer

Har du provat easyemployer? Var den första att lämna din åsikt!

Du kanske också gillar

Utforska appar

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.
Softonic
Din recension för easyemployer
Softonic

Skanningsresultat: Ren

Den här applikationen är tillgänglig direkt från den officiella Google Play Store. Eftersom de officiella appbutikerna upprätthåller sina egna strikta säkerhetsstandarder och granskningsprocesser, förlitar vi oss på deras pålitliga distributionsplattform istället för att utföra ytterligare skanningar. Du kan ladda ner med förtroende, med vetskap om att det kommer direkt från en verifierad källa.

  • Virusfri
  • Spywarefri
  • Malwarefri